Bloggar

har jag inte blivit lite bättre på å blogga nu ?
undra vad de beror på ?
kankse för att jag inte har så mycket å göra om kvällarna , förrut hade jag ju nästan fullt upp med allt å ingenting .
glömde nästan bort då att jag hade en data .
men inte nu , nu är den ganska så viktig för mej.
ska ta å skicka in bilder till extrafilm.se så jag får dom på riktigt någon gång .
men de verkar gå ganska så trögt för min del har tänkt å göra de ganska så länge nu men har inte kommit till skott änn =/
i dag har jag inte gjort så mycket annat än kollat film å sen kom jonna M å hälsade på , vi spelade guitarr hero .
Tösen låg å sov som alltid .
Tomi kom oxå på besök en sväng.
Tösens farmor kom oxå , hon skulle sitta barnvakt medans Mattias å jag var å  handlade.
Vi var till Ö&B , Barnenshus , Elgiganten och ica.
men nu ska jag fortsätta kolla film med Mattias =)

Kommentarer
Postat av: Katja

du har verkligen blivit kanon duktig på att uppdatera :P jag ringer dig här någon kväll! , ska ju iväg imorgon till dt nya jobbet :| gääk , =)

2009-08-11 @ 07:16:49
Postat av: kusin A

ja! du har blivit mkt bättre :D men jag saknar ju fortfarande mer foton på lillen :)



hoppas allt är toppen med er!!! <3

xx!

2009-08-13 @ 00:36:32
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0