Bilder . .

Här kommer de lite bilder som jag tog i går . 


lilla sötnosen fick vara med när vi var ute å gjorde ärenden i går hon följde med till nikkala å hämtade nenni å lite utav hennes saker eftersom hon har flyttat till stan , mkt skönt säkert för henne . . å ett stort + för då kan vi träffas med :)

Å en till bild för nu har hon ju blivit 1 hel månad gamal :)

mina bikinin jag beställde från ellos för en väldigt billig summa .
Men en sak är de då jag inte förstår med Ellos bekini underdelarna
Varför är dom så jäävla stora alltid ??
överdelen är alltid bra men sen underdelen de är som att dom tror att man har världens jumbo rumpa
lite missnöjd med de . .
å + att den som är mest guld aktig skulle ha varit i svart men vette då varför jag fick den i vitt ?

Här försöker jenny vara en mästare på att laga mat :)

men de gick inte allt för bra för jenny så Linda fick ta över :P
( dom gjorde makaroner + köttfärs)

Syns då verkligen att man gått upp 7 kg under graviditeten ;o

Lite rose vin , måste ju fira lite att nenni har flyttat in till stan nu :)

Ett glas rose vin . . satt fint har ju inte druckit något med alkohol på ca 1 år :P

Här tog dom en paus , dom skulle följa mej en bit till m-lund :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Va söt hon är på fotona. haha själv har inte heller druckit så mycket alkohol på länge. :P

2009-08-28 @ 19:27:17
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder!! du får nog göra som jag när du beställer bikini via ellos .. ta din storlek i överdelen och så tar du storlek 36 i underdelen , då sitter dom bra :) första bilden är ju såååå söt på er tjej!! :) miss you!

2009-08-29 @ 04:13:26
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0