3 Veckor . .

Hej.


i dag har Tösen redan blivit 3 veckor gammal ;o , tiden går verkligen fort . .

har inte hunni göra så värst mycket i dag.
vaknade åt lite frukost , drack actimel å activa ? heter dom så haha . . har ännu inte fått i gång min mage efter förlossningen. . Gör nästan allt för att få i gång den men de känns som att jag inte lyckas med de ändå ;o
har varit till försäkringskassan å lämna in papper så jag kan få mamma pening .
uscha känns så jobbigt vill ju jobba men de går inte just nu =/ känns som att jag vill ha något att göra bara . . de blir väl sen mer å göra när lill Tösen är vaken lite mer .
för nu sover hon ju bara mest å äter . '
Var till Ö&B å köpte våtservetter dom var så billiga där 10 kr för 72 st . .
köpte 5 paket , så att de räcker ett tag.
har beställt lite bikinin från Ellos dom var så billiga + att jag köpte 8 skit snygga tallrikar för 79 kr , de var någe erbjudande å så beställde jag en tröja som var på halva priset kan ta bilder å lägga in på bloggen sen när jag har fått dom =)
var till ica å postade beställningen orkarde inte leta efter dom på internet , skulle ju ha gått snabbare om jag gjorde beställningen på internet men orkade bara inte leta efter alla produkter !
köpte en reflex till barnvagnen de var en rosa krona . + att jag sen fick 2 st laban reflexer utav Tomi som jag kunde sätta på sidorna på barnvagnen oxå så vi verkligen syns sen när vi är ute å går när de är mörkt.
efter att vi hade varit på ica så mötte vi Heli å Ansa vid gång vägen vid backhus .
vi gick till Henna en sväng där vi drack kaffe , ja ansa drack inte kaffe hon drack saft =)
efter de så gick dom mot stan å jag till Tomi där Mattias var å hjälpte till med hans Tv antenn.
sen blev de brottomt hem för då var Tösen hungrig !
nu ska jag gå å mata tösen å sen se på lite TV å sova därefter har så ont i mitt huvud !
God Natt

reflexen jag köpte , svårt å ta en bra bild när de är en reflex hehe :P

Moster isso ville testa gå med barnvagn, vi gick runt kvarteret hos Tomi hehe .

Ny badad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhhon är ju så förbannat sööööt!!!!

2009-08-18 @ 11:49:27
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: jonna

men guuud va söööt hon är :D

2009-08-18 @ 15:43:59
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0