2 Veckor + 3 Dagar

Hej !
dagarna bara springer i väg , Tösen blir bara större å större för varje dag tkr jag ;o
i går var vi ute på våran första promenix med barnvagnen.
Vi gick först till Tösens Fammo , hon skulle bjuda mattias å mig på middag , de blev Lax & potatis med någon gräddfils blandning hon hade gjort de var gott :)
Tösen låg å sov som vanligt :)
efter att vi hade ätit så ringde mattias till Markus ( Mattias storebror) å frågade om han fick låna crossen, å de fick han .
Bittan (Tösens farmor) å jag + otello å så klart Tösen vi tog en liten promenix de blev som runt halva m-lund ungefär kankse lte mindre .
Efter de så matade jag tösen direkt när jag kom in med henne sen efter de så ringde jag till Linda H hon kom förbi här . Tösen fick en jätte fin klänning utav henne .
vi satt å pratade ett tag å sen bestämde vi oss för att gå ut å gå .
de var ju så skönt å få röra på sig när man nu kan göra de utan att ha å få ont.
vi tog en promenix till ica , där köpte jag lite lös godis å sen ersättnings mjölk till lill tösen .
men sen när vi kom hem så märkte mattias att jag hade köpt fel så i dag måste jag fara å byta !
.
isso kom förbi i går oxå hon hade gjort hårförlängning + att hon hade färga underhåret mörkbrunt men de såt ut som att de var svart .
men de blev fint men inte var de ändå värt 3000 kr ;o de tyckte jag absolut inte .

tyvär kommer jag inte i håg vad dom där finska filmerna hette Frida men ska ta reda på de tills i kväll för då skriver jag väl vad jag har gjort i dag ! =)

                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söting! gääk , måste komma och hälsa på snart!

2009-08-14 @ 19:08:30
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0