Tråkigt ?

Hej.
i dag har jag inte gjort såå mkt mer än vaknat å farit till skolan å ätit med jonna vid 10 tiden .
det var prinskorv å potatismos men de fanns stekt potatis å korvstråganof där oxå jag tog de för tkr då verkligen inte om prinskorv inte för att jag tkr om falukorv heller men såsen går ju å äta :)
sen tänkte vi fara å dricka kaffe hos jonna men då kom vi på att jenny fyllde år så vi sms:a henne å kolla var hon hållde hus så att vi kunde gratta henne .
hon hade vart hos tandläkaren med teukka så vi hämtade upp dom å körde hem teukka å sen jenny till hennes praktik plats som är på eleven :)
hon fyller hela 18 år i dag ;o
efter de tog vi en kopp kaffe hemma hos jonna :)
vi gick en liten sväng med Nikki oxå :)
sen åkte jag hem till putte å myste lite smått med honom .
sen kom kristoffer å william på besök ,kristoffer var här länge han käkade grillat kött med oss å lite sallad :)
sen ringde antila å sa att dom skulle börja grilla hos honom så vi åkte dit en sväng oxå ..
¨under den tiden så hann Putte bli sugen på öl så nu ska vi väl fara å köpa öl å sen fara till antila å sitta framför elden om inte jag tar å far till jonna å chekkar läääget med henne :)
Hej då !

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

rättså fullt upp dag :) SYNS imorgon, liksom glada vappen ;)

2009-04-29 @ 21:12:18
Postat av: Anonym

Hallåå , nu börjar dt bli lite tråkit att läsa dt här varje dag ;P uppdatering tack ;) Love you!

2009-05-09 @ 09:07:07
URL: http://katjajokela.bloggagratis.se
Postat av: Anza

Hehe jo jag vet :) Men den är ändå en av hennes nyaste så ;)



Hur går det? mår du bra? Din bejbis kmr ju snart!!! :) vad kuuuul =)

2009-07-21 @ 13:02:27
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Emma - ung 19 år mamma till william

Grattis till gradiviteten =) Hur känns det att bli ung mamma?:)

2009-07-24 @ 22:37:50
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0