Promenix

I dag har jag nämligen inte gjort så mkt mer än suttit framför datan å snookat omkring lite här å där .
Efter ett bra tag kom saara maria å hälsade på mej vi drog till Nezte å drack en kopp kaffe å efter de tog vi någon runda på stan . . vi väntade nämligen på att jonna skulle ha gått färdigt med nikki :)
vi åkte sen utanför jonna å hämtade henne å for sen till mej å drack ännu en kopp kaffe .
Bra sällskaps dryck.
vi satt å babblade på ett bra tag tills saara maria skulle till body pump eller vad de nu heter?
jag å jonna gick från aspen hem till henne å drack en till kopp kaffe efter nån timme. .
haha jenny bara klampade in där vi hörde inte ens att hon kom in ;o
vi satt å pratade lite .
sen fick jag lite sällskap hemmåt till m-lund så de blev en liten promenix.


här kmr lite bilder oxå :) tkr de ser lite trevligare ut med bilder :)



Kommentarer
Postat av: Katja

jäkla bajs ;( jag saknar dig redan!

2009-04-13 @ 21:32:09
URL: http://katjajokela.bloggagratis.se
Postat av: Katja

jäkla bajs ;( jag saknar dig redan!

2009-04-13 @ 21:32:21
URL: http://katjajokela.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0