BoOrinG

Hej .
har som lite små tråkigt så tänkte att jag lika järna kunde skriva i min blogg ett tag .
är som inte på så bra humör i dag , vill göra något men de finns inget man kan göra :s de snöar ute så man kan inte ens gå ut å promenixa :/
i morgon fyller Linda 18 år . måstekomma i håg å säga Grattis till henne :) .
ja nu är ju den stora frågan vad jag ska hitta på i  dag å göra . . svaret är att jag har ingen aning no om de slutar å snöa ska jag väl gå ut å gå elle något de är väl de enda vettiga man kan hitta på i dag å sen kan man ju lästa till teorin oxå lite :)
de är väl allt jag ska göra . . kankse ska testa på amerikanska pannkakor  oxå Frida sa att dom skulle vara goda men jag vet inte för är inte så förtjust i pannkakor om inte annat så tkr väl min lille syster om dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0