Var Tog Solen Vägen?!

ja, den lös för typ 1 timme sen men nu är de som att den har gått å gömt sig ;o
jag som satt å hoppades på en promenad efter att vi städat .
ska nog börja med städningen så småning om så man någonsin blir färdig med den i dag .
hade ju tänkt mig att hinna med en promenad å bada lillen å sen efter de se om isso skulle sitta barnvakt å kanske skulle fara i väg å simma våran kilometer som vi brukar göra sarra marra å jag .
men får se hur dagen blir.
måste tävtta en tävtt oxå , har som bara ett par tränings byxor så måste tvätta dom åtminstonde för ska ju på spinning på lördag =)  . . längtar redan !
nå kan kankse skirva mer mot kvällen .. kommer inte på nå mer vad man kan skriva här så Tjaooo !

Kommentarer
Postat av: Anza

jo förstår det haha, jag har aldrig riktigt tyckt om guitar hero, kanske just i början men man lessnade fort.

vad ska du göra ihelg? : )

2010-03-05 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0