tjohossaaan ! :)

Hej!
i går hade jag en superduper trevlig kväll med Jonna å Elin , de var ett bra tag sen sist man hade så trevligt faktiskt :P
nå vad mer ?
jaa vi satt här å drack lite rose å vittvin å bara pratade en massa trunt å allvarligheter ni vet sådant där girltalk .
drack mkt vatten i går oxå så man inte skulle må så illa i huvet i dag å de funkade har inte alls ont i huvudet i dag SKÖNT !
i dag blir de nog så att man avbokar cykeln , pga att man är sjuk å sen fick jag veta en sak i går att om man dricker alkohol så ska man inte träna dagen efter de är inte bra för hjärtat !
så jag har två anledningar att stanna hemma .
inte för att jag vill de egentligen men är nog bäst så , så att man blir frisk någon gång men känner nu att de är på bättringsvägen .
blir säkert en promenad i dag i alla fall de är ju så fint väder ute .
ne nu ska jag fortsätta se på tv !
Puss tjaoo :)


Kommentarer
Postat av: sarramarra

Jooo ja ska på tis spinning och torsdag body pump! :)

2010-03-13 @ 14:38:52
Postat av: elin p

precis, ta de lugnt med träningen dagen efter! :D

2010-03-18 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0