Soligt ute ! =)

ja , denna vecka är de så gott som fullt upp för min del så ska se om man hinner skriva blogg eller ej .
just nu sitter jag å väntar på att lillen ska ta å vakna så att jag kan mata i henne lite käk å sen efter de ska vi börja göra oss i ordning för en promenad in mot stan , måste till banken å slänga in mina 1kr å 5 :or på banken min gris var full haha ..
ja efter de blir de promenad mot ikano huset vi ska se om vi hittar en present åt mattias han fyller nämligen 27 år i morgon.
efter de ska vi gå hem å då är klockan säkert så mkt att mattias oxå är hemma så vi ska väl åka i väg då å stor handla . å när vi kommer hem igen ska jag börja med maten de blir fläskfile å klyftpotatis med rostade morötter.
ska först skiva köttet i mindre bitar därefter ska jag bryna bitarna å sen sätter jag dom i en form å så gör jag en brunsås till å häller över å hackar paprika å slänger de in i såsen å sen i ugnen å sen börjar jag göra klyftpotatis å morötter :P de är GOTT ! :D
ja vad mer ?
ja sen blir de käka å sen kankse ta de lungt i några min å sedan klä på sig träningskläderna för i dag blir de banne mej spinning !
nu när man varit krasslig så känns de som att man gått upp allt som man tränat bort haha ! usch usch tkr inte om att vara sjuk man blir så efter i träningen =(

nee nu ska jag slänga in mattan på sin rätta plats eftersom jag var så klumpig i går hehe :)

Längtar efter sommaren ! :D


Kommentarer
Postat av: Leea

Haha, Lovisa drar också ner precis allt hon kommer åt ! :) Hon har även fått för sig att hon ska ställa sig upp, så man måste verkligen passa henne så hon int slår sig :)

2010-03-15 @ 11:16:39
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Katja

jag längtar oxå efter sommaren!! jag vill baaaada!!!!

2010-03-16 @ 07:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0