Kväll !

Hej
har varit ute på kvälls promenix med lillen , vi gick en runda runt m-lund ..
men vi kom in för en timme cirkus cirkus.
när vi kom in i gen så gjorde jag kvälls mat åt Cornelia hon fick frukt gröt (baban å äpple)
å nu ligger hon på golvet å rullar runt vardagsrummet .

men tidigare i dag så har jag hunni med att städa hela lägenheten eftersom jag inte gjorde de i går, tvättade mina tränings kläder som jag ska ha i morgon , har dock bara ett par tränings byxor , måste nog invenstera ett par till nu när man har börja träna 5 gånger i veckan .
sen efter de så åt Cornelia å jag lunch å sen började vi klä på oss ytterkläderna för vi skulle gå ut å möta isso .
trodde inte vi skulle hinna ända till ica för vi tog en liten omväg dit vill säga .. men vi hann !
där köpte jag ett nagelack , tamponger å sen en spray man ska spraya i håret före man plattar håret . typ så att de inte ska bli så slitet tror jag ? ..haha är ganska dålig på sådant här men jag börjar läära mig TROR JAG !
sen köpte jag proc schampo på tresemme ? å så balsam så klart .. så ska se om de är bättre än soyoss? haha hette de så ? ingen aning men nå liknande i alla fall .. de jag inte tyckte om med deras flaska var flaskan till balsamet !
när man trycker ut balsamet så tröcks hela flaskan ihop å den fick ingen luft i sig så nu är den platt å de är hur mkt balsam i de som helst så har ingen aning om hur jag ska få ut de haha !
ja , sen så gick vi tillbaka till m-lund å saara maria hade hunni komma hit redan så hon satt i trappuppgången å väntade in oss .
sen så satte vi Cornelia i hopp gungan å gud vad hon var Crazy !
hoppade å hoppade å sprattlade med bena hela tiden .. var så kul å se henne så glad ! :)
men sen efter ett tag kom vi på att vi skulle åka i väg till jonna , hade som glömt bort att jag hade ringt henne innan å sagt att vi var på väg men fastnade med Cornelia i hopp gungan .
Isso var barnvakt åt lillen medans saara maria å jag var hos jonna på koppen kaffe .. de var jätte trevligt . skönt å vara barnledig någon timme i bland oxå.
Efter de så åkte vi i väg å handlade mat , köpte allt man ska ha till tacos å fajitas .. jag är ju den som älskar fajitas å mattias är den som tkr om tacos så måste göra både och varje gång .. men kan säga att jag fick nästan avsmak från fajitas i dag jag tuggade på lite brosk å fyyy sjutton vad jag tuggade allt långsamt efter de hållde på å spy !!! usch usch jag bara avskyr ben å bråsk , de är verkligen så att jag kan tappa matlusten när jag bara råkar tugga på ett ben eller så bråsk !
mår inte bra efter de kan jag säga.
ska se om lillen kan bli trött snart så jag kan gå å lägga mig börjar bli lite smått trött .. vill fortsätta å läsa honungsfällan tror jag boken hette jag läste är så dålig på namn på böcker å filmer så de är sjukt .. men den verkar vara bra i alla fall . å har en bra storlek på texten nu helst när jag inte har nå glas ögon , märker att jag inte kan läsa lika länge som jag gjorde förrut ögonen snurrar efter ett tag känns de som .. så måste nog börja spara till ett par glasögon!!

ja men nu ska jag leka med bustrollet å försöka leka bort all energi från henne så vi kan gå å lägga oss :)
Tjaoo !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0