Jag tror jag är döv ;o

i förr går hade jag ont i örat men i går så ekade de i örat men gick över sen å nu när jag vaknade så hör jag ingenting i mitt ena öra ! helt sjukt , bara man inte blir döv på riktigt i örat .
Blir nog så att jag måste ta å hoppa över spinning passet i dag tyvär tyvär !
ska nog "vila" nu tills på lördagen å så ser man då om man kan åka i väg eller ej på spinning .
hur ser dagen ut för mig i dag ?
hade tänkt mig att jag skulle hinna med att tvätta en tvätt i alla fall å sen plocka undan överallt för de ser ut som att en bomb har exploderat här inne , sen blir de att diska undan allt . efter de blir de nog en promenad ENSAM pga att Bittan ska hämta lillen hon ville vara med henne , de är nog bara bra att Cornelia kommer bort här i från lägenheten ett tag för hon var helt otroligt skrikig på fredagen när jag lämnade henne åt isso å henkka så att dom kunde köra henne hem till mamma , men en timme gick å efter de så skrek hon bara .. så de är nog bara bra att hon kommer bort så hon inte skriker varje gång man är borta från henne .
njaa nu ska jag nog börja med mitt små städande här , så jag blir färdig någon gång :)


nu ska vi se om jag ska få tillbaka min ofinniga hy igen !
Håller då själv tummarna på de nu =)
tjaoo


Kommentarer
Postat av: sarramarra

men herre gud, gå till läkaren med ditt öra vännen!! :-) Hoppas du får fin hy igen nu!

2010-03-10 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0