Hej vilken underbar dag detta varit då ..

Hej dagen började med att man steg upp klockan 08.00 , Lillen ville ha sin frukost .
Hon äter Gröt med banan å äpple å så äter jag gröt med extra fibrer i med mjölk .
efter de så började jag göra mig i ordning för att börja traska i de fina vädret in mot stan .
Jenny kom å mötte mig med Critso å så hade hon med sig johannas hund Cliff tror jag den heter?
ja å sen  gick vi på de ärendet som vi skulle göra därefter så åkte vi något varv runt stan med johanna å sen körde hon hem mig till m-lund där jag bytte från pyamas till kläder på lillen så att vi kunde åka in mot stan igen .
Åkte till jala å kollade på en ny bilbarnstol åt lillen hon börjar bli så tung å bära i den vi har nu så.
den var snygg tyckte jag den var som brun å besch bäch haha hur stavar man ?.. ne men gud ! skit samma hoppas ni fattar :)
ja så den blev de tyckte mkt om den färgen .
åkte sen till nya konditoriet å tog en kaffe å mattias tog en fanta.
efter de åkte vi hem igen , hade så extremt ont i huvet så lade mig i sängen med Cornelia , jag låg å läste å hon låg å rullade runt å BABABABA MAMAMA hela tiden .
efter de somnade vi båda två .
MAttias kom å väckte mej , han ville ha middag så klart så då började jag med den de blev färsk pasta med räkor hackad chili men lite mildare än chili vet ej vad den heter å någon tika sås från uncel ben (?)
å så rääkor i så klart de ska ni testa de är extremt gott .
vi hann just äta så vaknade Cornelia å så fick jag mata i henne sin middag.
tömde å fyllde diskmaskinen å nu sitter jag här å latar mig.
sen senare mot kvällen kommer väl Sarra marra å hämtar upp mig , ska med på body pump i dag .
Fick ett 10 gångers kort på aspen utav Bittan :)

Ne nu ska jag väl ta å snooka runt på andra bloggar lite ! ;)
Tjaooo :)

så här ser den ut men den är brun besch bäsch ? hur sjutton stavar man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0