Dagens planer ..

ja , i dag blir de städning här pga att mattias fyller år .. blir säkert så att jag måste städa två gånger denna vecka pga att jag fyller år på fredag å då har de säkert börja se ut som ett bomb nedslag redan då .
så i dag blir de stor städning .
tänkte att jag ska börja med köket å göra de snyggt å dammtorka å sådant samtidigt för då kanske  jag inte behöver göra de på torsdag .
å sen blir de att rensa undan en massa saker eftersom att Cornelia har börjat ta sig frammot å orkar ju inte springa runt å kolla efter henne hela tiden.
sen ska jag slänga ut alla mattor å börja dammsuga , men de blir nog att tvätta toaletten oxå så klart de gör jag i alla fall varje vecka !
sen vika undan tvätt å tvätta ny tvätt å ska tvätta så att hela tvätt stället blir fullt .. har så mkt tvätt , kommer int ei håg senast jag såg botten i tvättkorgen ;o..
ja de är dagens planer .. men efter städningen så får man se hur mkt klockan är om den är tex 12-13.00 så då blir de nog en promenad in mot banken igen eftersom dom slängde in mina spar pengar på person konto i stället för spar konto så måste snabbt åka dit å byta men de blir nog våran promenad i så fall .
De är farligt när pengarna kommer fel för då blir de ju så lätt hänt att man slösar dom pengarna man har tänkt att man ska spara !
men de berodde nog mkt väl på att mynt räknaren var sönder , men hallo är de inte dags att laga den?
den har ju varit sönder i ett halvår snart .. kommer i håg senast jag var där å lämnade in pengar då var den ju oxå sönder ;o ..
nej nej nu ska jag sätta i gång med städningen ! =)

Kommentarer
Postat av: Leea

Jajemen, de var ballerina kladdkaka hon fick smaka :)

2010-03-16 @ 10:35:08
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0