Dagens planer å lite om går dagen

Ja , ska man börja skriva lite om går dagen då , vi åkte nämligen till lule jag å Cornelia med mamma , jenny och isso .
shoppade lite grejjs som två linnen som är lite längre å sen en t-shirt å solglasögon , ett par byxor som är som mjukis byxor ungefär å sen en arm som man ska hänga halsband å ringar på . . sen var de nog inge mer jag shoppade ?..
ja , amren är pajj redan mattias tog för hårt i så lill gingret gick sönder så han ska nog laga den i dag om han kommer i håg å hämta super limm.
Cornelia hon fick utav min mamma 3 boddysar i storlek 74 å två par byxor å strumpbyxor å sen sockar .

Isso å jag gick runt på stan , mamma å jenny snodde med sig Cornelia .
Sen så var vi med Ansa å madde på stan pratade å gick runt å sen tog vi en fika i smedjan , var väldigt mysigt där var vi satte oss :)
trevligt var de oxå .

när vi kom hem igen så hade jag ganska mkt energi kvar så lillen å jag gick ut på en liten promenad eftersom de var ganska sent så gick vi som bara runt halva m-lund.

Dagens planer för i dag då ?
hade tänkt mig att man kanske skulle hinna till banken har tömt spargrisen för den var så full så skulle behöva sätta in pengarna på sparkonto .
vika undan tvätten å se om jag skulle ha någon energi till att städa , skulle behövas i alla fall .
får se om man åker i morgon på spinning eller ej har börjat hosta som tusan så vet inte om de skulle vara så bra å fara på spinning , de skulle behövas men HM nu när man är sjuk så kan man ju inte träna annars lär man väl aldrig bli frisk så ska nog kanske avboka cykeln men ska se hur man känner sig i morgon på morgonen .
ne nu ska jag nog börja plocka undan å se om man skulle få någon energi alls till städa !
Tjaoo ! :)

Kommentarer
Postat av: sarramarra

avboka cykeln, du blir fortare frisk.. ta en promenad ist bara :-) sååå fint väder ute idag!

2010-03-12 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0