Känner mej lite hungrig

Hej
Funderar på om jag ska dra i mig lite lunch nu snart , känner mej så där lite smått hungrig.
väntar bara på att lillen ska somna , hon var så trött hon bara gnällde å gnällde å gned sig i ögonen å blev röd å då märker man att hon är trött .
Efter hon somnat ska jag tillverka lite lunch åt mej själv.
I dag funderar jag på om vi ska ta en promenad efter att Cornelia käkat lunch å de brukar väl bli efter 12 någon gång.
så farligt är de väl inte med -10 ? .. kommer väl kännas lite kallt eftersom man vart ute i går å då var de bara -3
å de kändes som att de var sommar för en gångs skull.
Sommar å sommar men bättre de än 32- ?

Ja å i morgon ska vi till BVC, Cornelia ska få vaccin å sen ska vi kolla vikten + längden å se om hon har börja följa kurvan igen .
får se vi måste väl gå dit nu när Mattias har sålt rolf.
får bara hålla tummarna på att de är HÖGST 10 minus i morgon , lär ju vara nyvaken när vi ska börja traska dit.
njaa nu ska jag nog passa på att äta lite medans Cornelia sover
Puss Tjaoo ! ;)

Kommentarer
Postat av: jennah

okejokej!:) men det är ju bra det. kram

2010-01-11 @ 13:48:08
URL: http://jennananna.blogg.se/
Postat av: Anza

Ja vi söker allt möjligt! , vart ligger den? =) o vad är utgångspriset? :)

2010-01-13 @ 10:26:47
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0