Soligt vääder =)

gör en på bra humöör eller hur ?!:)
njaa nu har jag fått dricka mina 2 koppar kaffe å så bär de av på promenad .
tråkigt att inte kunna ha med sej någon å prata med , de blir ganska så tyst när en ligger i barnvagnen å sover å jag som trallar på..
MÅSTE få tag på nempis !
men hur då ?
ja de får nog vänta tills jag har pengar på kortet å kan ringa henne å berätta att jag inte haft no pengar på kortet å kunna höra utav mej till henne !

nåå ja i dag blir de nog inte 4 tullar , har sån förbannad träningsvärk i låren så kan knappt gå normalt känns de som.
så de blir en promp runt m-lund i stället men utökar den med den "nya" vägen hehe .

sen senare ska jag väl laga någon mat vet ej tyvärr vad ? förslag?
å efter de ska jag sitta å vänta på att saara maria kommer så att vi kan fara å simma våra 40 längder som vi alltid kör med .
var i går oxå å simmade med henne , egentligen sku vi ha testa å jogga i dag men tror ej att de kommer gå så himmla bra för mej efter som att jag har världens tränings verk i låren , så vi kör med en simm dag till :)

å om ni undrar varför jag inte lägger in no bilder är för att jag inte fått nå virus program på min data ännu så ids inte lägga upp bilder från den då =/
men ska nog försöka instalera de när jag kommer tillbaka från min promp :)
Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anza

jag ska gå en Reseledar / turism utbildning :) vet inte riktigt om det är nånting jag vill jobba med i framtiden men det är mycket för att jag vill utvecklas mer som person, alltså bli mer framåt,social osv vilket är bra i framtiden när man söker jobb/jobbar..eftersom reseledar utbildning går ut mest på att prata framför grupper osv, så efter den så ska jag nog vara PRATGLAD haha, nämen u know..mer social osv :) sen ska det bli roligt att få prova på det, vem vet ..det kan ju vara ett roligt yrke? ..dessutom kommer jag till Spanien :)

2009-09-24 @ 22:52:51
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0