sovit väldigt dåligt..

denna kväll/ natt har jag sovit otroligt dåligt.
vaknade först utav att jag var piss nödig å efter de så har jag inte sovit normalt under hela natten / morgonen ..
vaknade till att de var några som smälde i garage port å bildörrar å att de var några som gasade som tusan här utanför..
så jag har då inte sovit så där hyper bra..
men med lite kaffe på morgonen piggnar man till igen ..
så nu sitter jag å skriver blogg men innan de så satt jag å lekte med Cornelia en sväng .. så att hon ska börja bli trött så vi kan fara ut på våran promenix ..
ser nu att hon börjar vara små pömsig..
Å innan jag glömmer så Tack Frida För Ditt Förtroende om att jag kan skaffa en hund :)
men en hundras som jag skulle vela ha ganska så länge nu är en vit schäfer eller en långhårig ..
tkr dom är så fina men aldrig en korthårig schäfer .. är skit rädd för dom ! :o.
i går hände de inte så mkt mer än att jag var å hälsade på nenni å vi åkte till ICA å där köpte jag ett kort å en mint marabou åt papi som farsdags present .. han tkr om MINT men jag vet en till som gör de så hoppas inte hon går å nallar papis choklad kaka ..:p
så efter att nenni å jag vart på ica så körde jag henne till Linda A å där efter bar de utav till mami å papi ..
Vi åt potatis gratäng å älgstek .. med mammas svamp sås till å de var gått .. + feta ost sallad som man bara älskar att ha till alla mat rätter :)
sen så åkte vi tillbaka hem till M-lund hann bara släppa utav Cornelia så ville mattias ha mat så jag åkte till MAX å hämtade mat åt honom därifrån .
så när jag kom hem igen så satt jag med lillen medans Mattias satt å åt  , efter han vart färdig så bar de ut i snön :)
klädde på mig å så där .. så satte jag i gång musik på telefonen å så började jag jogga , rundan runt m-lund joggar jag alltid .. den är så bra för där finns de lampor å så är den normalt lång oxå 4.2 eller 4.7 km lång :)
de är som just de jag orkar jogga .. å nu märker jag att lilllen börjar slumra till så ska passa på nu att fara i väg .. så ha de bra .. skriver kanske mer i kväll :)

dom är ju så fiina :)

Kommentarer
Postat av: JENNA

ojodå:) gicrk rätt bra, min pappa & lillebror var med. min lillebror som är 2 år tog samtidigt :) han var jätte duktig, grät inte alls & sa ingenting smajlade bara o kolla på mig :) hur mår du idaG?

2009-11-09 @ 11:22:45
URL: http://jennananna.blogg.se/
Postat av: Frida

<3

2009-11-09 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0