jaha .. kallt som bara den -15 grader

De blir bara kallare å kallare ute . . men inte kommer de någon snö från himmelen inte.
nånå den kommer väl tids nog HOPPAS man .. saknar så mkt att fara i väg å åka slalom .
eftersom att jag inte kunde göra de förra året för mattias tyckte de skulle bli för riskabelt när jag var gravid.
så jag bara längtar å längtar.
ja vad har jag gjort i dag då ?
njaa inte så värst mkt inte , har varit en lång sväng hos mami .. bakade lusse katter å så städade jag mamis kyl samtidigt.
fick med mej hem några oxå ..
har varit med isso å kolla julklappar på stadium en sväng sen när jag kom tillbaka in till stan , körde lillen hem till Mattias så fick hon sova i fred.
efter de så när jag kom hem så började jag laga mat. . de blev lasagne å så blev de fetaost sallad till MUMS.
kom i håg å tända 3 ljuset i adventsstaken oxå .
funderar på om jag ska gå å sova .. är skit sugen på att fara ut å gå .. men sen när man kollade termometern så njaa då var jag inte så sugen nå mer . Saken är den att varma kläder har jag men inga varma skor .. jag är den människan , om jag börjar frysa om fötterna jaa då fryser jag överallt .. så de spelar ingen roll hur mkt kläder jag har på överkroppen så börjar jag ändå frysa om jag fryser om fötterna.
nu ska jag se om de kommer nå bra på tv eller la så å efter de så ska jag väl slänga mig i sängen eller någe .
HaDe!

Kommentarer
Postat av: Emma

okej okej =) jo det är de. Hovva vad kallt det var igår när man var ut.. haha

2009-12-14 @ 08:38:47
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0