HejHej .. FB NÖRD !

om ni undrar varför jag inte skriver så ofta någe mer så är de för att jag har blivit en FB nörd ;o
sitter där när jag har tid å spelar å spelar å sen glömmer man bort bloggen helt plötsligt ..
men de betyder då inte att vi slutat att gå om dagarna nej nej vi har våran daglia promenad för de !

Å i dag bär de utav till fysio , SPINNING har ju längtat som bara den efter de !
eftersom jag dock inte kunde fara på de förra veckan ..
så i dag blir de ett hårt pass ..
men ännu hårdare blir de nog på onsdag.

NEj men gud nu vaknar lillen så ska mata henne å så där får se om jag slänger in lite dop biler sen senare i kväll om jag inte fastna vid FB igen :) .. nånå
hade nu bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra, mamma om några månader!

Sv: nej, de ska jag inte göra, jag vågar inte är liv rädd redan att de ska hända något ;p

2009-12-07 @ 20:47:10
URL: http://mammmazandra.blogg.se/
Postat av: Zandra, mamma om några månader!

*sv:* Nej, jag bor hemma, men söker lägenhet! =)

2009-12-08 @ 11:39:25
URL: http://mammmazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0