Hej hej :)

känner mig mkt bättre i dag i alla fall.
i morgon ska jag nog försöka få tag i Amanda , bara du kan skicka ett sms till mig så jag kan få ditt nummer :)
men nu vet du i alla fall att jag inte har ditt nummer i fall du skulle råka läsa min blogg i dag :)

Ja , nu sitter jag förstås på fel data så kan dessvärre inte skriva om helgen haha , snart är de ju en ny helg så snart äre ju ingen ide att skriva om helgen .. nå jag kankse bara slänger in bilder från helgen i alla fall .. man kan ju skippa skrivandet .
i dag har vi varit på våran promenad å nu är de ju äntligen snö , å de är en perfekt snö oxå den är inte slaskig å de är inte halkit ute helle den är alltså perfekt att traska i .
Å Cornelia har rullat hit å dit hela dagen i dag .. hann inte ens göra färdigt hennes mat så låg hon på magen igen å babbla på för fulla muggar .. men saken är ju den att hon blir skit sur när hon kommer på magen .
för er som gav Cornelia så fina presenter så tackar jag er alla igen !
hon fick så mkt så mkt så mkt ..
vet snart inte var jag ska sätta alla hennes saker å hon har inte ens hunni fylla 1 år .
skulle behöva ett extra rum åt henne .
ska skicka in bilder å sen ska jag göra Tack kort på extra film.se hade jag tänkt mig nu till veckan eller så nästa vecka .
Har kommit på 2 jul klappar oxå men måste ju komma på i alla fall två till 1 till isabelle å sen en till Jenny för sen har jag dessvärre inte råd till någe mer..
ska spara å köpa "julklapp" till Cornelia sen efter julen i stället för före .
För hon lär få så mkt så mkt då oxå ..
så efter julen ska jag se om hon ens behöver något .
för de enda jag kan komma på nu är en GåStol .. sen är de inte så mkt mer .
hon har ju så mkt kläder å så där.
Å så var jag ju tvungen å avboka cykeln i dag med =/
Jag hatar då verkligen att vara sjuk!
å jag är ju inte så där sjuk sjuk utan just så där har selmm i halsen å så ..
nånå har boka cyklar på mån å ons i alla fall så då jäklar :)
nå nu ska jag springa i väg å se vem de var som skickade sms till mig å sen efter de ska jag väl ta å fylla disk maskinen , men ska nog tömma den först hehe :)
Tjaoo ha de så bra allesammans ! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. hahah jaaa :( smart!

Handlat nå julklappar ännu då ?

2009-12-02 @ 20:57:32
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Lea

Haha, där ser man :)



Dom har en jätte fin gåstol på jala för 599:- finns en exakt likadan på barnens hus för 649:- :) Vi köpte våran dock från jala, då de mesta är lite billigare där :)

2009-12-02 @ 22:09:11
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Zandra, mamma om några månader!

Sv:

Den 23/6-10 :) Så de är sju månader kvar! lääääängtar! hehe

2009-12-03 @ 09:57:38
URL: http://mammmazandra.blogg.se/
Postat av: Lea

De har vi säkert gjort, dom hade bara den på jala när jag var där, var lite småtråkigt men men :) Har tänkt att Lovisa ska få den i julklapp :)

2009-12-04 @ 10:39:11
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. verkligen!

Jaa, okej :) Låter bra :D

2009-12-04 @ 14:08:18
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: emma - williams mamma

Okeej :) nå vill också ha mer snö.. ska fara och köpa en pulka till william nästa vecka :)

2009-12-04 @ 16:42:03
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0