God Dag.

Hej ..
i dag har man fått lite sovmorgon , vaknade klockan halv 11 att lillen låg å brummade med munnen.
vi steg upp å gjorde"frukost" åt Cornelia å sen så jag jag vitaminer å de till henne oxå.
sen käkade jag en tallrik med "sommarflingor" å mjölk, de blev som frukost/lunch.
å nu snart ska jag väl börja fixa håret lite så man inte går runt å ser ut som ett troll.
efter de ska jag börja klä på Cornelia för vi ska gå mot stan å hälsa på Nenni mest troligt om hon nu inte somnar om som vanligt .
å konstigt nog så tkr jag att de redan börjar bli mörkt ute.
När kommer dom där ljusa dagarna?
nå dom kommer väl tidsnog.
i dag har jag inte hunni planera så mkt , mer än att vi ska gå till Nenni å sen får man se.
ska nog gå förbi ica å hämta lite paprika till maten å så sen efteråt.
borde nog gå förbi Ö&B å se om dom har dom där billiga våtservetterna igen , så ska jag köpa med mej ett lager i sådana fall.
nå nu ska vi börja fixa oss å så där men vi ser ju om jag skriver sen senare i kväll :)

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. okej, tack för din åsikt ;)

Haft en bra helg ? :)

2009-12-08 @ 18:34:11
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0