En välldans tråkig söndag

Tkr då verkligen inte om söndagar.
fast man inte ens har jobb eller skola så nej nej söndagar är då inte alls någe roliga , man märker att allt folk blir som trötta på nå sätt ;s..
Mattias oxå han ligger ännu i sängen oxå å sömntutan kom ju med som vanligt .. hehe så tänkte att då passar jag väl på att skriva några rader här i bloggen.
JA nu är de då inte länge kvar till julen.
har funderat starkt på vad jag önskar mej men kommer då inte på någonting alls förutom garderober å så present kort de är väl de mesta .. men sen blir jag naturligtvis glad över de jag kommer få oxå .
Tkr om de mesta jag !

funderar på om jag kanske ska gå ut å traska lite i dag . . har ju som inte varit på någon riktig promenad på jätte länge .
så måste ju börja ta igen de igen !
får se om man åker till Mamma å hälsar på lite oxå, skulle vara trevligt .. har ju mina foton där oxå
dom har äntligen kommit fram ..
har ej så mkt å säga nu på morgonen eller jaa de har ju varit morgon för länge sedan men eftersom de är söndag i dag så kommer de kännas att de är morgon ända tills man går å lägger sig ..
Så ha en bra dag allesammans Puss & Kram Tjaaooo ! ;)


Kommentarer
Postat av: Anza

jag har fått jobb som receptionist och som väktare i luleå :)

2010-01-05 @ 22:26:44
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0