DÅ var snön försvunnen ännu en gång.

När ska snön fastna å stanna kvar på marken de är ju ännu DECEMBER så man tkr ju att snön ska komma för att stanna ett tag men icke sa nicke ..
man får väl bara hålla tummarna att de skulle komma lite snö till julen i alla fall , så man får en riktig julkänsla .

i går på kvällen så dammsög jag å lagade mat sen så tog jag en paus å satte mej framför tv:n med Mattias å lillen å kollade en stund på LasVegas å därefter så slängde jag på mig träningskläderna å så kom mamma med ett par byxor å ett par strumpbyxor till Cornelia , där efter så vart de brottomt mot fysio .. spinning kväll ni vet :)
å rikku , riku eller hur tusan man nu stavar de bjöd på pepparkakor å kaffe å nå energi drink efteråt för de var som sista gången för honom nu innan julen.. men jag drack bara en kaffe för vi hade brottomt till ica .. där jag handlade lite saker som tex knäckebröd , keso , mjölk , "sommarflingor" å syltlökar till mattias å så köpte jag en apa med en bejbis apa till Cornelia .. tyckte den var så sööt .
å mamma köpte nya tuttar till Cornelia eftersom hon är 4 månader nu å hon hade bara tuttar som är från 0 månader så de var nog dags med nya tuttar å så köpte hon skedar å så en tutte hållare .

Idag har jag väl bara hunni med att mata Cornelia med morots pure å så ersättnings mjölk resten .. å så gav jag henne vitaminer å så tog hon skeden utav mej å nu var de ju tur att den var utav plast så den fick hon behålla.
å så har vi hunnit med våran promenad oxå.
Väntar nu på att Mattias mamma ska komma hit , hon ville vara med Cornelia ett tag , så själv ska jag väl sen in till stan å umgås med nenni en stund å sen blir de väl hem å laga mat å käka å så där å sen tänkte jag att jag skulle hämta tillbaka våran lilla dotter :)..
får se om jag tar en kvällspromenad i dag .
tänkte att om de smälter på så här bra så kan man ju jogga någon dag nu när asfalten tittar fram från isen .
nå nu ska jag packa i ordning Cornelias saker som hon ska ha med sig till Fammo å sen är de väl bara å vänta in att Bittan ska komma:)
skriver Kanske mer i kväll , får se hur mkt tid man har över ..
Ha De Bra Tjaooo
 

Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Jo vi ska flytta men vi ska bara flytta till ett hus här i närheten :)

2009-12-10 @ 16:25:43
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. HAHAHAHHA xD



Gulliga!!

2009-12-10 @ 20:45:37
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0