ca -18

varför så kallt ?
åh blir riktigt suuur , vill ut å gå å ids inte gå ut å gå i sådan här kyla när jag inte har nå bra skor + att lillen är lite små förkyld oxå.
så de blir väl att sitta inne å ha de väldigt tråkigt.

i går gjorde jag inte heller så värst mkt .. var å gjorde ärenden med Saara maria å sen efter de så kom vi hem till mig å drack kaffe å käkade en banan .
sen väntade vi in Mattias så att han kunde vara med lillen undertiden saara maria å jag skulle fara i väg å simma .
Simmade 60 längder .. å Saara maria simmade väl 42? tror jag sen gick hon till bastun å väntade på mig.
när jag kom hem igen så började jag med maten . gjorde koktpotatis å pannbiff med grönsaker till å så lingonsylt .
efter de kom Ante på besök å drack några st koppar kaffe.
sen var de redan dags för sängen.
så de var min morgon dag de.

Å i dag har jag inte alls någon aning om vad jag ska göra.
kanske ska ta å städa lite eftersom jag inte hann städa allt på en timme .
å sen senare i dag blir de spinning så de är väl bara de .
kan de inte bli se så där -5 ute då är de lagom kallt .. nu är de ju sviiin kallt ute har inte ens lust att gå ut å frysa .
Å jag har för den delen ingen bil heller så¨kan ju inte åka i väg å hälsa på någon heller =/..
Nå nu ska jag se om de är någon som ringt , tror jag har mobilen på ljudlös som vanligt.
Puss Tjaoo

Kommentarer
Postat av: jennaa

tack så mycket <3 ska försöka..

2009-12-16 @ 13:08:42
URL: http://jennananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0