Ännu en kall dag

När ska de börja bli lite varmare?
längtar tills dess i alla fall .
-20 är de ute just nu i alla fall .
Mattias har just fått igång bilen oxå , ingen ville starta men efter lite start hjälp så gick bilen igång.
ja vad ska jag göra i dag då ?
ingen aning faktiskt .. tänkte att jag kanske ska fara i väg å simma i dag men vet ej ännu eftersom att bilen just å just har gått i gång å så där så vet man ju inte om de blir världens problem sen .
så man får allt se.
har hunni slå in en julklapp till hittade lite extra julklappar i går som jag köpte å som ska slås in .. måste bara hitta en kartong oxå .
känns som att man inte har inspiration till något i dag.
Leppe å ante var här i går oxå . Lillen fick en lite försnad dop present utav Ante oxå , de var en till spargris .
nej gud kanske ska ta å starta en diskmaskin å en tvätt maskin så man har gjort något vettigt i dag.
Puss tjaoo

Min lilla dotter som bara växer å växer varje dag.

Kommentarer
Postat av: Lea

Tänk att dom har varit så där små :)

2009-12-17 @ 11:50:52
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: J O N N A

sv. det är kring 7 grader om dagarna hos oss :) Hoss er ?



Åååh hon är ju så himmla söt :D

2009-12-17 @ 22:29:25
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Emma

okey.. Jo hoppas att jag också blir frisk. Har fått bort hostan och har bara jätte lite ont i halsen. :P



Okej, simma är kul. :) Jag funderar på att fara och jogga imon. Har inte joggat på wn vecka när vi har hållit på att flytta. Visst tar de at bära saker men känner att jogga skulle jag vilja :)

Idag kommer de hända mycket. Vi ska bära sängarna, sofforna och allt tunga saker som finns kvar plus julpynta i huset. Vi ska sova nu första natten i huset :)



Kram

2009-12-18 @ 10:09:05
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: lea

Aha, jag fick då fundera ganska många gånger på vilket av, wii, xbox eller playstation jag skulle köpa. Var fasiken inte lätt, hoppas dock att vi blir nöjda med Wii, vilket vi säkert blir :)

2009-12-19 @ 09:42:44
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud vilken sötnos :)

2010-01-06 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0