Solen lyser å är på hyfsat bra humör

Hej
solen lyser i dag Yeeey ! .. ska passa på å ta en promenad sen efter att lillen sovit å käka lunch .
har jobbat hela helgen å sen behövs man på onsdag å torsdag med så nu letar man lite efter barnvakt jenny kunde i alla fall sitta torsdagen så nu ska jag bara hitta en till onsdag , frågade "hon som älskar barn" oxå så man får hålla tummarna på att hon vill å har tid :)

ja å under helgen gick min kära telefon sönder den bara gav upp helt plötsligt . satt å¨sms:a med matti å så laggade den i hop å efter de funkade inga knappar så nu har jag en ny telefon en j20i tror jag den hette en sony så klart kan bara med dom så haha ! :D orkar inte ha någon kompliserad telefon som jag inte förstår mig på ;o .. men en sak var lite synd de är ju ingen walkman som jag egentligen ville ha men den enda dom hade inne gick på närmare 3000 kr å så mkt vill jag inte slänga på en telefon när jag själv vet att en mobil telefon håller ca 1 år för mig ;o ..

Fick den utav matti faktiskt han köpte den åt mig <3

ja, så jag gav i alla fall mitt minnes kort till isso för hon har välldans litet i sin telefon rymmer ca 3 låtar å vem vill lyssna på bara 3 låtar ? .. ingen , man skulle bli dö less .

har tömt alla mina bilder å så till datan .. vissa kan man tro är tagna med digital kamera å vissa bilder ser man verkligen att dom är tagna med en mobil telefon ..

ne nu blev de tyst i lillens rum så ska nog börja plocka undan en massa skrot så jag får de städat nån gång i alla fall ;o ..
men TjaaaOoo ! :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, det är som min hobby :P

Mejla mig några bilder som du vill ha (om du vill ens ha några)den text du vill ha i + vilka färger jag får använda, så ska jag fixa något fint :)

2010-05-31 @ 12:57:48
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0