Sitter å lyssnar på musik å energin börjar att flööda fram nu !

ja helt klart min underbara energi börjar komma fram här så när saara maria har kommi så får hon umgås med lillen å kolla efter henne lite medans jag tar å börjar städa den här svin stian !
usch har inte ens fått tömt 3 flyttkartonger ännu , men de beror nog på att vi har egentligen ingen plats för de heller hehe .. måste nog köpa någon hylla att ställa allt mitt smink på tex å ja en massa mer usch usch usch å de var alldeles för lite garderober oxå för oss , mina kläder tar typ åt 3 st ;o så kanske borde ränsa ? .. men jag gjorde ju de innan vi flyttade å jag ansåg då att jag behövde alla kläder !
ja men måste få bort allt skrot i alla fall så de någonsin ser lite mer städat ut här .
vad mer? måste föra mattis lunch till skroten oxå för den glömde han ju som vanligt !
så de får vi nog göra först så jag inte glömmer bort de .
helgen är inte planerad ännu heller men de verkar som att jag inte ska jobba för dom har inte ännu heller ringt till mig .. HMHM
nå man ser ju i dag ..
om man ska få så här lite jobb på en månad så måste jag nog ta ut mamma dagar från mattias så att vi klarar oss .
var i går ute med jenny på en jogging tur runt 5:an i riekkola sköönt vare !
i dag ska vi nog jogga den åt "felhåll" hehe å se om de blir bättre så eller om de blir mer backar kanske ?
eh har ingen aning hehe :P
njaa nu ska jag se om saara maria är på väg eller vad sjutton hon gör hehe :P
Tjaa råå !

I går satt Cornelia å klappade händerna i badkaret så nu har hon lärt sig de hehe :)
+ att hennes andra tand har kommi upp lite grann :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nå konst har ju alltid varit en stor del av mitt liv och när jag gör designar så får jag lite utav de där lilla "konst" akten i mig :P Men de är jätte kul när man väl kommer in i de där :D

Jo de är bara välja, annars kan jag göra en egen till dig med de färger du vill ha :)

2010-05-28 @ 11:47:44
URL: http://jennielenita.blogg.se/
Postat av: Leea

Korgar som man kan hänga på väggen är jätte bra i badrum för tex smink och andra saker :)

2010-05-30 @ 16:21:35
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0