Ser ut att bli fint väder även i dag !

har just klätt på mig kläder å ska snart lägga i gång kaffe bryggaren för en morgon kaffe å sen göra en smörgås till , efter de ska jag börja  göra mig i ordning platta håret å sminka mig lite så man ser lite frechare ut :)
måste ta med lill tjorven oxå så jag hoppas då de inte gör någe , pga att jag inte fick någon barnvakt i dag .
nå men de ska nog gå bra i alla fall om inte nu dom som ska intervjua mig störs sig på henne .
nee nu har jag som ingen aning om vad jag ska skriva , har ju inte ens nå planer på vad jag ska göra i dag mer än att nu fara snart till forsen å sen ta en promenad när vi kommer hem .
ne nu hör jag lite liv i från lillen rum :)
Tjaoo !


Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, näeh :P

Om jag uppfattat rätt så är du väll tillsammans med Taskila? Ni har väll sötnosingen tillsammans också :)



Jo, de är bara att kika :)

Annars så kan jag göra en sådan som du vill ha :)



kram

2010-05-21 @ 08:39:25
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0