Jaha regn regn usch kan de sluta så man kanske blir på bättre humör!

jag som var så sugen på en promenad å så är de världens piss väder ute , inte kul alls.

under helgen har jag jobbat på capen har stigit upp klockan 05.00 i två dagar + på måndag en halvtimme tidigare ! skönt å jobba men lite väl tidig uppstigning .
ja , i går var man med jenny i riekkola å joggade 3:an vi skulle ha tagit 5:an men de var så sent så de blev 3:an men på torsdag ska vi väl fara igen pga i dag äre spinning med mami som gäller !

ja , jag har då inga planer för dagen men hade tänkt att jag skulle försöka få undan en massa skrot om de skulle gå ? .. de återstår att se sen när jag väl börjar .

ja i morgon är lillen 10 månader å hon har gjort ganska mkt framsteg , hon har börja dra sig upp å sen går hon i sidless om hon tex står mot vardagsrumms bordet eller så soffan å samma sak när hon tar stöd mot gå stolen så går hon med den men de är då vingligt hehe , å så har hon fått sin första tand , å nu ålar hon inge mer utan nu har hon lärt sig att krypa krypa så som man ska göra hehe .
ja å våran lilla plutt har ännu heller inte fått på sig storlek 74 utan de är 68 ännu men nu när som helst så ska vi byta till 74 har testat lite utav dom kläderna men om vi sätter på henne byxor i storlek 74 så hasar dom ner bara hålls som inte uppe alls måste nog köpa hängslen åt henne hehe , å samma med boddyn eller tröjorna blir som klänningar å boddyn är ganska så stor ännu oxå ;o.. så vi får nog vänta med någon vecka till innan hon har storlek 74 .. hon har haft storlek 68 nu i 6 månader å när man pratar med andra som har haft barn så är de storlek 74 dom har som längst å storlek 68 är bara i nån månad .. men vi vet ju redan att våran Cornelia är ganska så liten :P

njaa nu har jag som ingen inspiration till detta mer :p

Tjaa råå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0