Solen har kommit fram

god morgon ..
eller ja man har ju inte vaknas så nydligen de börjar väl bli god dag ..
har vakna för ungefär 2 timmar sen .. lillen låg å sparkade på kanten utav spjälsängen de är så hon väcker mej alltid.
hur ser denna dag ut då ?
jaa , de blir väl nu bara att ta de lungt kanske ska slänga i gång en tvätt för tvätt korgen börjar se ganska så full ut,
sen ska jag väl lägga charm trollet i säng för att se om hon ska sova någon timma .
Saara maria skulle väl komma hit oxå , ska på spinning sen klockan 14.00 .. men de blir en promenad dit å tillbaka .
hon skulle väl duscha å sådant här för hon skulle väl sen till Emma å dom skulle väl äta på sportbaren men de ville inte hon så hon är väl här undertiden .
sen ska jag väl följa henne mot stan så hon inte ska behöva gå hela vägen själv , för de är ju ganska tråkigt.
jaa sen har jag inte planera någe mer för denna dag .. mot kvällen blire väl kanske någon film å popcorn .
så ser dagen ut nu i alla fall.. får se om jag kanske skriver några rader mot kvällen :)
är ganska dålig på å skirva på kvällarna har jag märkt men i går blev de ett inläägg på kvällen ! :) haha
nånå nu ska jag slänga i gång kaffe så man vaknar till någon gång
Tjaoo !

så små fötter har hon inte nu !! . . typ dubbelt så större (?):P

Kommentarer
Postat av: Anza

Igår kom Frida & Anna o hälsade på så det vart bara att umgås med dom i några timmar o sen sova.Idag blir det promenad iaf o på kvällen bio med jani,madde o Erik :)



vad roligt med spinning, jag ska börja aerobics i April : ) känns riktigt kul.

2010-03-06 @ 10:50:39
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Emma - william mamma

Hej =) Jo william har gjort mycket framsteg. Han har inte helt börjat krypa men han har gjort riktigt bra framsteg på 1 år. Jag tror inte det är långt ifrån att han börjar gå, sen har han nästan börjat säga pappa men säger "bah bah bah" Mamma är litte svårare. har du lust och träffas någon dag? jag åker till luleå nu 1 veckan och sen kommerj ag hem och är hemma 3 veckor...

2010-03-07 @ 10:24:39
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0