Snö Snö å ännu mera snö

Ja de bara snöar å snöar å de håller på ännu oxå ..
de har snöa sen fredag .
man börjar ju nästan undra när detta ska sluta .

ja i går var jag ute å gick med saara maria å lillen till ica sen efter de så gick vi mot rågonsvägen igen å när vi kom in så började jag laga mat .. de blev lasagne med en vanlig sallad till.
sen mot kvällen blev de förstås spinnig SKÖNT ..
i just love it !
när jag kom hem igen så duschade jag å slängde på mig pyjamas byxor å ett linne bara å satte mig framför datan å beställde en Personlig allmenacka .. där man kan välja saker som man vill ha i sin allmenacka kanske tar ett foto på den sen när den kommer så ska ni få se :)
blev så sugen på en sådan när jag såg att Stina hade en sådan den var som så smart på nå sätt hehe :)
så nu kan jag börja skriva in alla mina träningspass å se hur många timmar man tränar i veckan å sådana saker .
den kostade 275 kr .. men jag tyckte att de var värt de så jag köpte den ! .. men en sak som jag inte skulle ha tyckt om om jag inte nu viste att de skulle fungera de var att man måste betala den före å inte samtidigt man får den .. men nu när jag visste att stina har beställt därifrån å dom luras ej så därför litar jag på dom nu då !

ja hur ser denna dag ut då ?

funderar på om jag ska ta å börja tvätta å vika tvätt å sen har jag köpt nån rengörnings sak till diskmaskinen så ska nog tömma den på disk å sen se om jag förstår mig på den där flaskan eller så väntar jag till mattias kommer hem så får han luska ut hur man ska göra .
tänkte att man skulle ha tagit sig en promenix men njaa när man ändå kollar ut så är man inte så hemskt sugen men man får se om man ångrar sig .. annars tar jag väl 30 min på crosstrainern i stället .
sen mot kvällen i dag så blire spinning med saara maria , jag bara längtar till de passet alltså helt sjukt mkt jag tkr om spinning.

Lillen har helt glömt bort att "träna" på krypningen , i början så började hon med att få upp benen men nej nej så långt har hon inte kommi nu inte hon fortsätter å rullar sig frammåt i stället , hon rullar från ena sidan av vardagsrummet till andra sidan hon är en riktig rullare .
ja å hon tkr inte om välling heller hon bara tuggar på nappen hon vill verkligen inte dricka från den ..

 

ne nu har hon nog bajsat iigen nu blire 3dje gången ;o så vi får la höras tjaaoo ! :)


Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

william slutade också att äta välling när han bara var 4-5 månader så började jag ge gröt och det tyckte han mycket bättre om =)hur mår ni? :)

2010-03-03 @ 09:57:26
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0