Hej hopp soligt ute även i dag !!

sitter här framför datan å väntar på att min andra tvätt ska bli färdig så att jag kan hänga upp den å sen efter de göra oss färdiga för antigen en liten pulk cruis eller så promenad eller så kanske de blir både och?
i går skickade jag i väg mitt personliga brev så ska se om man får nå possitivt svar eller om de blir ett negativt svar .. hoppas dom hör utav sig så snabbt som möjligt .
i går var man på spinning med saara maria de var sköönt ! .. alltid lika skönt å träna tkr jag .
måste bara hålla i gång de så man inte blir en lat mask , för de är farligt farligt .
ja vad mer?
nästa vecka på onsdag kommer Katja å Miro hit till Hpda ..
ska bli så kul å få träffa dom men längtar då MEST till att få träffa Katja , har sakna henne så mkt så mkt ..
kanske blir en shopping runda i lule men de ser vi ju .. ska försöka planera in något varje dag så man inte bara sitter å glor i taket.
i morgon kommer även Stina å hennes kille hit till Haparanda hoppas dom kommer förbi här med .
Har ju lovat att vi skulle ut å skidra någon dag oxå ..

ne nu ska jag ta å tömma disk maskinen å fylla den oxå så de ser lite mer städat ut än stökigt i denna lägenhet ..
å jo har tänkt mkt nu på att vi måste nog skaffa oss en 3:a .. så trångt med en 2:a =/
Tjaoo ! :)

min lilla bus unge när hon var ca 4 månader !..
är nog dags å slänga in lite nyare bilder från kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0