God dag ..

sitter just nu å väntar på att min lilla korv ska vakna så att jag kan mata i henne frukost å sen börja göra oss färdiga , Mamma skulle komma å hämta oss nu ungefär om en timme cirkus :p
tänkte om man skulle hinna slänga på sig lite smink , har ju fått så ful hy nu så måste nog de ! haha å fixa till håret lite för de står åt alla håll å kanter eftersom jag har duschat igår kväll å sen har jag självlockigt hår .
i dag var de inte lika fint väder som de nu har varit dom andra dagarna .

känner lite tress nu , satt å funderade på vad jag ska ha för kläder å så jag kom inte på någonting alls ;o
måste vara fattig på kläder då !
för mina jeans kan jag nog inte ha för dom är alldeles för långa drar väl med en hel liter snö  med dom
njaa måste nog gå nu snart så jag kan hitta nå kläder !

skriver nog mer i kväll om jag nu inte är alldeles för upptagen ! :)
Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0