Första gången under vintern man kan säga att de är varmt ute !

Hej
ja i dag är de 5 pluss ute riktigt skönt väntar nu på att Cornelia ska vakna så att hon kan äta lite lunch å att vi sen ska ut å gå en sväng .. ska se om halsen blir lite bättre så kanske jag ska på spinning men man får se .
ska se om isso kanske vill komma med å kolla runt på skopunkten å stadium å kanske ikea :)..
bara för skojjs skull har ju inge annat att göra .
till slutet av veckan skulle isso å jenny fara till lule med mamma så om dom åker så ska vi nog oxå med . men har inga pengar så ska bara komma med för att gå runt , å så ska jag ringa madde i alla fall å fråga om hon vill komma ut på stan lite :P .. lät som att hon ville de när jag ringde henne på "morgon sidan" om man nu ska säga så .. skulle vara kul :)
de är så tyst här ;o ska nog sätta i gång david guetta feat kid caudi - memories ! .. ganska bra låt faktiskt
nå ja vad mer ? .. köpte godis i går DUMMA MIG ! .. haha men käkade 5 godisar å sen började jag tänka på hur snuskigt de är att äta godis så tappade lusten helt å hållet .
nu på morgonen oxå så orkade inte äta min frukost som jag gjort nu i flera veckors tid orkade min macka men slängde halva portionen gröten jag hade kvar blev så mätt .
ska börja med mina nya p piller i morgon ska se om jag får bort mina finnar nu ! som dock kom efter dom första p pillrena haha när jag gick till monica så skrev hon direkt ut ett nytt recept på ett annat p piller efter att hon såg hur ful hy jag gått utav dom där nevoletta 28 ! så ska nu få desolett 28 så ska se om dom är bättre :)
hoppas hoppas för de var i 7 :an man såg ut så här i hyyn inte nu när man ska fylla 20 .. de är som att man kommit in i properterten igen så mkt finnar har jag fått .. usch usch blir äcklad utav min hy , kan vakna på natten utav att jag får panik för att min hy är så fettig så går till toaletten å så tvättar jag ansiktet med någon kräm jag köpt för finnar å efter de känner jag mig som en ny människa å kan gå å lägga mig i gen snacka om att jag haft de jobbigt ..

där blev de en liten paus saara maria ringde mej å sen har jag mata lillen för lunch så nu blir de promenad in mot stan å möta isso sen ska vi till ikano huset Tjaoo ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0