Ännu en solig dag !

man blir verkligen på bra humör när man vaknar å solen skiner genom fönstren då får man som en extra kick .
man blir så sugen på att åka i väg till fast pullinki å åka lite slalom är så sugen !
fick ju inte åka förra året för jag var gravid , de var för riskabelt att åka då .
kommer nog bli lite små tokig om jag inte åker detta år.
nu har de blivit någe fel på mitt öra hör ekon hela tiden !
så himelskt jobbigt så jag håller på å döör !

var på spinning i går oxå , de gick kanon bra .. men får se om inte mitt öra lägger utav å har ekon så ja då stannar jag nog hemma i stället för annars lär jag ju höra musiken i ekon haha å de blir nog ganska så irriterande.
nog för att jag är extremt sugen på att gå på spinning , nå säg någon gång jag inte är de ?
hade ingen mat lust på morgonen så de blev bara en kopp te till frukost i dag , annars brukar jag ju äta min gröt men kännde inte för de i dag ;s..
dåligt tav mig man ska ju ha något till frukost .
ja , vad mer ?
snackade med saara maria för ett tag sen , hon skulle nog inte till spinningen ..
får se när min almenacka kommer tar typ 2 veckor för dom att göra den så de tar ändå ganska länge .
de har väl gått en vecka nu tror jag , men veckorna går ju så fort så man vet ju aldrig kommer inte ens i håg när jag beställde den hehe ..
de blir nog i alla fall en promenix i detta soliga väder.
nå nu ska jag nog slänga i gång en tvätt å äta en banan .
Tjaoo !

Kommentarer
Postat av: Anza

Ja det finns ju inte i happis, mn du får komma till luleå nångång o prova :) Vilken söt bild, vi borde ha tjejkvällen i veckan tycker jag ;D

2010-03-09 @ 11:33:09
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0