Solen lyser men de blåser ..

ja , i dag så vare väl tänkt att vi skulle gå till sussi å dricka kaffe men nu svarar hon dock inte i telefonen när jag försökte ringa henne för någon minut sen .
hon fyllde nämligen år i går hela 20 år:)
lillen ligger ännu å sover hon har sovit sen halv nio ;o..
så man tkr ju att de ska vara dags att vakna nu snart så att hon får i sig lunch .
efter de ska jag väl försöka få tag på sussi igen å om inte så tar vi en promenad i stället .
vad mer ?
ja efter de så har jag väl börja få min underbara energi hoppas jag så då blir de  dammsuga hallen å diska .
efter de så blir de väl att vi kanske kommer med mattias å hämtar våra tapeter som vi ska få upp i lägenheten .
vill få upp dom så snabbt som möjligt så jag kan ta å börja packa ner alla saker å föra över dom till den andra lägenheten .
måste söka bostads bidrag åt lillen oxå .
å en massa saker ..
var så arg i dag när jag kollade på ringoling ingen kunde dom rätta svren på vägskyltarna ÅH de störde mig som tusan !
1235678910 å 12 var rätt 4 å 11 var fel å ingen av dom där 57 st som kom fram svarade rätt .
nånå där ser man hur bra koll vissa har i trafiken hahaha .
ne nu ska jag ta mej fan dra upp lillen för orkar inte sitta inne när de är så fint väder ute :)
Tjaoo

Cornelia å hennes nya vän Asta :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men gud vilken söt bild, helt underbart söt :) Härligt med sådana bilder, man blir så glad :)



Jag ger bort bloggdesign (personliga) om du kanske har sett på min blogg? :) Om du är intresserad så hojta till ;)

2010-04-12 @ 14:02:26
URL: http://jennielenita.blogg.se/
Postat av: Leea

Tyvärr så verkar de ha blivit så :( Egentligen så ska jag väl inte klaga så mycket, han diskar varannangång, skurar eller dammsuger en gång varje vecka och städar toan och allt som hör där till varannan vecka :) Men de är juh så mycket som finns att göra utöver de.



Jag tycker att i ett hushåll så har alla lika stort ansvar. Alla ska hjälpa till att hålla hushåller rent. Se till att de är mat på bordet. Och i möjligaste mån bidra när de gäller pengar, alltså om man inte har ett jobb så gör man allt för att skaffa ett och om man jobbar så hjälper man till med hyra och övriga räkningar, fast även om man inte har jobb så hjälper man till så långt de går :)

2010-04-13 @ 08:03:23
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0