Blev väckt klockan 06.30

Hej
Solen lyser även i dag oxå , så de blir kanon fint väder i dag med .
funderar på vad man ska göra i dag , lillen ligger i alla fall just nu på golvet ska nog snart byta blöja å dra upp matti ur sängen.
Å efter att han käka sin frukost så ska jag väl diska bort morgon disken å där efter se om lillen ska äta lite å sen  ut å promenixa när mattias far till jobbet .
Markku sku komma förbi här klockan 12 för å hämta nyckeln till andra lägenheten ..

nå mot kvällen så blire väl i alla fall spinning med saara maria ..
har som inga riktiga planer för dagen .. men kanske skriver sen vad man egentligen gjorde under denna dag

Tjaoo

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha :P ja visst kan jag göra en till dig :)

Jag tycker att det är kul att göra design till bloggar och speciellt om man vill använda sig av egna bilder och personlig text :)

2010-04-13 @ 10:57:00
URL: http://jennielenita.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej har ny blogg. Min emmahjorth.blogg.se tjorvar ibland så fick göra ny.. länka den på din blogg :)

2010-04-19 @ 10:44:14
Postat av: Emma

hej, har ny mobil och nummrerna försvann så vad är ditt mobilnummer nu igen?? :) Du kan smsa mig så jag får det igen. Haha

2010-05-12 @ 23:39:20
URL: http://emmasdiary.blogg.se/
Postat av: Saara-Maria

Är de inte dags för en update nu ??? =)

2010-05-19 @ 11:22:00
URL: http://saaramaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0