Morgon inlägg..

God morgon allesammans !

har vaknat redan klockan halv 8 i dag , men i går var ju ändå värst då jag vaknade klockan halv 7 för att lillen var hungrig men i dag vart de visst falskt alarm.
hon gnällde å gnällde på morgonen så jag lade tutten i munnen först å sen spottade hon ut den igen så då trodde jag ju förstås att hon skulle vara hungrig så jag steg upp å gjorde mat till henne å så gick jag bara snabbt på toa .
men sen när jag skulle ta upp henne ur sängen , Ne då har hon visst somna om ..
så jaja , jag lade mej ner i sängen men kunde dock inte somna om så jag steg upp å kokade morgon kaffe å gjorde två mackor å så satte jag mig här framför datan .. har spela lite Cafe World på facebook , å så har jag ju läst bloggar som jag alltid gör till mitt morgon kaffe =)
i dag ser dagen helt normal ut som alla andra dagar , har bara tänkt att vänta på att lillen ska vakna å sen att vi kan fara i väg å gå , men sen när de börjar mörkna lite så ska jag börja dra mig mot kyrko gården , ska hälsa på FarFar.
Kanske ska fara till Mami en sväng oxå , de kanske blir middag där :)
nånå skriver sen igen men då skriver jag nog mest troligt om hela helgen .. då kan man ju bjuda på bilder oxå .. sitter nu vid mattias dator å jag har bilderna på min data så därför skriver jag inte om gårdagen OSV.

Men ha de bra tillsvidare då ;)

Kommentarer
Postat av: J O N N A

falskt alarm haha :P Allt bra med dig ? :)

2009-11-22 @ 16:25:03
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Anonym

varsågod :) det var så lite så! saknar dig! <3

2009-11-23 @ 00:30:16
URL: http://johnieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0