Hoho nu kommer vintern!

HJÄLP vad kallt de var när jag vaknade i dag de var -8 grader ute ..
lite små tur man har när man köpt vinterjackan i går då ..
blir väl den man måste dra på sig när vi ska ut å gå .. eller i dag blir de att gå mot stationen för vi ska hälsa på min farmor hon ringde i går å var så gullig så ska fara å hälsa på henne :)
ja vad mer ?
i går var jag på spinning var så otroligt skönt .. bara längtar tills på måndag igen .. om man skulle haft bra med pengar så skulle jag öka med spinning med 3 gånger i veckan men de är ju nackdelen att de är så dyrt så får hålla mej till 2 gånger i veckan å sen jogging å simmning , har inte varit å simma på ett bra tag nu man kanske ska fara i väg å simma under helgen eller något , men då blir de ju så klart ensam eftersom de inte finns någon som tkr om å simma , å saara maria är väl sjuk fortfarande ;o?
i dag har jag vaknat ovanligt tidigt för å vara mig + att inte ens lill skruttan var vaken . har vakna klockan 08.00
ja så jag hann ju äta mina mackor + dricka mitt kaffe .
å i dag blev jag lite smått less ne men less kan man inte riktigt säga , kanske besviken?
nja skit samma , men kan ändå inte fara ut å jogga i dag =/.. för mattias skulle vara i mattila..
så man får väl gå på 2 promenader i stället i dag, nog för att man vet att de typ inte hjälper någonstans eller de känns som så i alla fall .. jag vill ha så att man kan svettas lite så man verkligen vet att man gjort någonting !
ÅH , nå får se om man kan tränga in en 60 min jogging om jag inte ringer till isso å frågar om hon  kan sitta med lillen medans jag far ut å joggar en sväng :)
nå man ser ju de är ju bara morgon ännu ..
tänkte nu att jag ska slänga in lite bilder för ska börja göra mig å Cornelia färdiga för promenad mot Fammo :)
så här kommer de lite bilder på de jag köpt under veckan som gått =)

Här är årets advents stake ..

här är mina nya skor som jag köpte från stadium =).. fick pengar utav mami till de för hon tyckte jag behövde nya skor .. TACK =)


min nya vinterjacka .. tyckte den var svin dyr fast den var på rea de blev den för 1900 kr .. å som min stackars mami fick betala ! =/ uscha skäms ju nästan .. för att den var så himmla dyyr!
men tjock var den om inte annat !

min nya BH från Gina trico .. ja ni ser ju lappen ! .. var bara tvungen å köpa en eftersom att på alla mina andra sticker bygeln ut å de skaver på sidan så aj aj aj tyckte jag var värd en .. har ju nu bara gått med en sportbh haha .. nånå de är skönt de oxå .. hade present kort kvar på Gina så passade på då ! :)

detta är min nya sminkväska från Kicks .. köpte en extra stor eftersom att jag inte hade någon aning om att jag hade så mkt smink som jag har ;o .. märkte de då när jag försökte trycka ner allt smink i en mindre smink väska å nej nej gick ej att stänga så nu har jag köpt en större så nu ska de väl då rymmas ! ..+ att jag köpte en ja ni ser väl vad de är ?.. nå de är en typ tuschpenna man lackar på de vita på naglarna ? .. som franskmanikyr ..de fanns å köpa nå att man skulle klippa ut nå vitt typ papper å sen klistra på naglarna men nej nej jag är inte så mkt för å klippa å klistra så jag köpte en tutsch penna i stället ! de ser ut som en tutschpenna i alla fall ! hehe

tagen i dag !


kolla in klös märket hon har ;o.. hon gjorde de under natten i går .. så de blev akut nagel fixning ;)


Kommentarer
Postat av: Lea

Lovisa har också haft ett ex antal rivmärken, såg ut som hon varit i boxning här för någin dag sen, haha :)

2009-11-12 @ 17:30:01
URL: http://pottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0