ont ont ont ?

sitter här med lite små värkar just nu har inte fått sova en blund i natt så tänkte att jag skriver lite granna i denna lilla blogg ;P
har kommit hem från sunderbyn i kväll är öppen ca 4 cm å dom skickade hem mej för dom sa att de kan ta upp till en vecka innan jag har öppnat mej helt å hållet;o
men i går när jag kom till sunderbyn så var klockan halv 3 å dom började smått undersöka mej fick lägga mej i badet efter de , låd där säkeert i 2 timmar . . sen tog dom blodtryck å kollade hur öppen jag var å då var jag 3 cm .
fick ta några tabletter klockan 9 så jag skulle få sova i nån timme inne på BB .
åt två mackor medans mattias stod å rökte sen gick vi å vilade ett tag jag vaknade lite då å då för hade sådana  värkar ändå å ides inte väcka mattias för han såg så drogad ut för att han inte hade sovit ett piss .
vandrade runt där ett tag å sen sommnade jag i gen men först vid halv 5 tiden å sov till 6 å då först kände de som att jag hade fått lite sömn i kroppen i alla fall ..
vi  fick gå in till förlossnings sidan i gen å göra samma undersökningar i gen + att dom kollade om de hade kommit någo foster vatten men de hade de inte så dom skcikade hem mej.
åkte förbi mamma å pappa en sväng på en kopp kaffe å sen när man kommer till m -lund så börjar man få dom där små värkarna i gen har kunna sova nu i ca 3 -4 timmar men sen började komma rejäla värkar men nu har de börja gå över i gen så ska försöka gå å sova igen . .
Hej Då
skriver i morgon i gen om jag inte åkt till sunderbyn IGEN :/

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Oj 4cm.. Jag fick ju göra kejsarsnitt så jag hann inte få värkar. Men när jag fick åka in på kvällen till luleå så sa dom att jag har mycket värkar men jag kände inget. :O Konstigt nog så då bestämdes de att jag får göra kejsarsnitt också för jag var så liten, ingen visste ju exakt vilken vecka jag var i. Okej, jo karungi kyrkan är mycket finare änn själva haparanda kyrka. ska stoppa in bilder från dopet snart så ser du lite iaf hur kyrkan ser ut =)

När är det beräknat datum för dig? :)

2009-07-27 @ 11:53:24
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: kusin A

GRATTIS!!!

skriv mer så jag har nått intressant å läsa om varje dag! :) och jag vill se massa foton på hela familjen! :)

älskar dig!

2009-07-28 @ 01:07:31
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis till lillplutten!!! :D

2009-07-28 @ 08:48:24
Postat av: Anza

Ja men precis! det är ju därför som jag inte ens pallar börja söka jobb här, eftersom det är just dom här grillarna som tar ungdomar BLÄ,nej tack!..jag har ju provat när jag var på Tornedarlings så fick jag ju göra ganska mycket skrovmål osv..fan vad det var tråkigt!..inget för mig,men jag ska nog satsa på hotell braschen!.Okej vad coolt namn,Jag vill också ha annorlundare namn till mina barn sen i framtiden typ lite utländska..för det är inte så kul med svenne namn! hihi men jaa hoppas allt går bra med förlossningen :) kram.

2009-07-28 @ 14:39:40
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Emma

GRATTIS!!!!

2009-07-30 @ 19:12:25
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0