God Dag !

Hej
blev jätte sugen på att ta en promenad i de soliga vädret:)
men är inte så sugen på att gå själv de är så tråkigt , tänkte att jag kanske ska ringa till Jonna å se om hon slutar skolan lite tidigare så kan vi kanske ta en promenix
i dag har vi fått nya serverings skjortor utav Esa , dom var väl helt okey . . men fick ta 2 storlekar förstor för har ingen aning om hur mkt min mage kmr växa på 4 veckor ;o för de är väl så länge vi skulle vara i restaurangen ;o??
har inte alls koll på de där ;o
ja i morgon har man se så där 4 prov kmr nog inte klara av ett enda av dom . .  tänkte att de är nog bäst å plugga men vet ej alls var man ska börja någonstans ;o
Måste väl damsuga å skura så de inte ser ut som självaste fan här . .
nååå nu har jag inte sådan stor lust att skriva någe mer men skriver nog i morgon lite till :)






Vet Att De Inte Är Måndag I Dag Men Gillade Bilden För De ! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

ojoj, det var inte igår den här bloggen uppdaterades! (det ordspråket funkade inte alls här, för nu var det ju faktiskt igår du skrev... erhmm)

men du ska veta hur många nätter jag drömt om dig och din mage, och det har alltid varit så fint och du har varit så fin och glad och jag har blivit så glad :)

haha, nu vet du det!

2009-02-26 @ 16:15:21
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Katja

yeaaah , ! äntligen rullar du igång din blogg igen ;D haha .. <3

2009-03-05 @ 07:44:34
URL: http://katjajokela.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0