PUNKT .

Hej Hej .
i dag har jag vakna klockan 07.45 skulle upp till skolan de enda vi behövde göra där var att lämna in böcker å nycklar .
slutade 09.15 men saara maria å jag bestämmde oss för att äta lunch där . . Mia kom oxå å käkade för hon kom lite försent ,så hon tyckte att de var väl lika att äta i skolan när man ändå har kommi dit ...
Efter att vi käka så ringde jag min gubbe å fråga om han kunde komma å hämta oss . . han hållde på med crossen .
saara maria å jag vi åkte till oss å drack lite kaffe å spelade skip-bo . . man blir som helt beroende av de spelet ;o
När putte kom hem så lånade jag hans bil å vi åkte till synsam för jag skulle laga mina glasögon ena skyddet till näsan eller vad man nu ska kalla de ? hade lossnat å de kostade 60 kr å få två nya sådana ..
Isso min kära syster kom med Henkka å hälsade på oxå :)
vi körde saara maria till m-lund skolans busskur för hon skulle fara hem.
efter de åkte isso å jag till ica - maxi å handlade lite mat å sådant
När vi kom hem i gen så började jag å tillaga maten , de blev spagetti å köttfärssås.
men då var de ju de att jag fick ta en extra sväng till ica pga att jag hade glömt å köpa ketchup ;o
å etfer de kunde vi äta maten :)
efter de så lade jag med framför tv:n å kollade lite på scrubs
saara maria skickade sms å frågade om vi skulle fara å äta glass så vi åkte till ica å köpte en varsin Twister .
sen ringde jag jonna å fråga om hon ville bjuda på kaffe å de ville hon så vi åkte dit sen efter att vi käkat glassen färdigt .
vi satt å pratade ett tag å sen så smsade gubben å fråga om jag kunde köpa glass till honom . så de blev en till sväng till ica för å köpa glass åt honom oxå :P

tog nån bild när vi var ute oxå :)
 men ha de så bra !
  Twister muuums ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0