God Kväll !

Hej.
Min Putte åkte just i väg å cruisade med några öl + kompisar . så häär sitter jag nu helt ensam men tänkte att jag ska gå å sova efter att jag skrivit i bloggen klart .
ska ju nämligen upp till skolan i morgon så kan ju inte vara uppe alldeles för sent heller .
Jaaa, i dag har jag vaknat med att Putte luktade alkohol som bara den ;o
så jag klev upp ur sängen å klädde på mej å åt lite "sommar" flingor med mjölk mums vad gott de är :)
efter de så gick Putte å jag å duschade . . han luktade inge vidare ut munnen så jag sa att han måste borsta tänderna i dag att han helst inte ska hoppa över de som han annars brukar göra .
jag fönade håret å plattade de å satte deo efter de så var jag färdig för avfärd .
åkte först till banken å tog ut lite pengar ..
efter de så gick ja till nya kondis där Mattias var , vi fick lite bröd av hans mamma å så tog vi en cola å en fanta för var så törstig , nå Mattias förstod jag ju att han var törstig eftersom att han var lite bakis.
men vi åkte direkt till preem å tankade  bilen å sen åkte vi till city market å köpte hiloos makkara muums bästa korven !
köpte nå gris file oxå :s ingen aning om de hette så men mattias sa att de skulle vara gått :)
vi spelade oxå på dom där jädrans aparaterna oxå men spelade bara 1 Euro för annars  lär man väl så där hela dagen man blir så lätt beroende av de ;o
Vi åkte till rusta efter de å hämtade nya utemöbler . . billiga å väldigt bra ! dom var inte ostabila i alla fall tummen upp för de !
Åkte efter de till Ö&B köpte en grill där å så blev jag ju så sugen på glass å sen blev Putte oxå de efter att jag sa de så vi köpte en varsin glass oxå men då e de ju tuur att dom e så billiga där !
vi åkte ännu till ica efter de å handlade ännu mera mat så att de verkligen ska räcka ända tills vi får pengar nästa gång :)
åkte en sväng till jonna på en kopp kaffe å snackade lite å så
sen när jag kom hem i gen fick jag väcka mattias för han låg å soov ;o
han lovade ju att sätta i hop bordet så vi kunde börja grilla . men då kom vi ju på att vi inte hade någon grill kol så jag åkte till netto å köpte en säck me grillkol å T-sprit
efter de så började mattias å grilla lite vi var ju bara tvungna å testa den å de slutade då med att mattias bjöd hit antila oxå å dom har suttit nu heeeela kvällen ute på balkongen å grilla å kolla på glöd?
å ja dom har ju lite sällskaps dricka oxå
Ne nu ere nog dags att jag slutar skriva för annars blir de väl bara svammel av de hela ?
Men God Natt på er !


Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

OjOj vad jag har missat mkt när ja vart borta från datorer i en vecka nu ;)

2009-04-19 @ 21:42:40
URL: http://saaramaria.webblogg.se/
Postat av: Anonym

OjOj vad jag har missat mkt när ja vart borta från datorer i en vecka nu ;) Du har ju updaterat mycket :D Trevligt :)

2009-04-19 @ 21:43:15
Postat av: Saara-Maria

Määäääh, va faaaan....kom ju hur många som hellst av mig nu här! :S

2009-04-19 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0